zaterdag 26 maart 2011

Eiffel












Een heerlijk weekje Eifel, zalig weer en een hele mooi Wildpark bij Prüm in de buurt. Er was haast niemand en alle dieren lagen te genieten in de eerste warme lente stralen.
En natuurlijk ook een foto van mijn favoriete dier, de gewone Ohoe's waren er ook , maar daar zat een soort kippegaas voor en daar kon ik heel moeilijk door heen fotograferen.
Het was een schitterend park, met veel ruimte voor de dieren, die er erg gelukkig, tevreden en goed verzorgd uitzagen, de vachten van de grote katachtigen zagen er mooi vol en glimmend uit.
Geen één dier keek je aan met een zielige blik in zijn ogen.
Dit park is toch wel een groot verschil met de dierentuinen in Rotterdam en Antwerpen, want ik vond daar de gehele uitstraling zo bedroevend dat ik me had voorgenomen nooit meer naar een dierentuin te gaan.
Maar in Duitsland hebben ze veel programma's over dierentuinen op de tv en dat ziet er zo mooi uit dat ik het nog wel eens wilde wagen, nou het was een succes, echt voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten