zondag 22 maart 2009

Tomatendag

 
Posted by Picasa


Gisteren zijn Anneke en ik naar de " Tomatendag " van Ted Storm geweest.
Één keer per jaar houdt ze een dag waar alle oudcursisten bij elkaar komen, vooral vanwege de contacten. Maar het werd ook een dag van mooie Quilts bekijken, leuke tips tijdens de demonstraties zien, winkeltjes kijken en ev. wat aanschaffen.
Het was een fijne dag en beslist voor herhaling vatbaar.
Het was de bedoeling dat je allemaal een bagde ophad met je naam.
Dus heb ik bovenstaande badge vrijdagmiddag nog even voor ons gemaakt en heb er leuke reacties op gehad , maar het hadden 'square ' tomaten moeten wezen, nu snap ik nog steeds niet waarom en verwijs ik hiervoor naar de website van Ted Storm.
Zelf heb ik voor de grote quilt stof voor de borders gekocht en de tussenvoering.
De stof voor de borders heb ik bij de stand van Lohuis- Tijhuis besteld en kreeg het na een paar dagen keurig thuis bezorgd.
Ik ben blij dat ik de tussenvoering daar gekocht heb om verschillende redenen.
Ze hadden de stof op de rol, dus voordeliger, en die mevrouw kon me ook nog vertellen welke tussenvoering het geschiktste is voor handquilten en van belang was ook of de quilt gebruikt gaat worden om op te hangen of als bedsprei.
We hebben samen voor de zijde tussenvoering gekozen.
Van de demonstraties vond ik o.a het appliqueren met behulp van stijfsel erg leuk en ook het appliqueren met de naaimachine had handige tips.
Van de quilts heb ik wel foto's gemaakt , maar daar zijn er een paar van mislukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten