donderdag 16 augustus 2012

Volgende quilt



Een paar jaar geleden had ik mijn zus een quilt beloofd, ze had er een gezien in wittinten en linnen kleuren.
Ik ben daarna begonnen om de stoffen en het ontwerp bij elkaar te zoeken, maar het was niet naar mijn zin.
Eerst ben ik met het onderste blok begonnen, maar daar wilde ik er meer van maken maar had geen stof genoeg.
Na een tijdje heb ik het bovenste blok gemaakt , ik wil er een madaillonquilt van maken.
Nu naar een paar jaar wil ze hem nog steeds hebben en de ruimte aan de muur bij haar thuis is er nog steeds vrij voor.
Dus heb ik haar deze blokken laten zien en ze is helemaal enthousiast......dus ga ik maar verder .
Eerst het bovenste applicatie blok afmaken en dan de rest .....de foto's volgen....



1 opmerking:

  1. mooi,het hoef niet altijd vele kleuren,deze is erg mooi,zo subtiel, groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen