zaterdag 16 juli 2011

Gazette patroontje

Nou dit is het resultaat van een paar dagen slecht weer......
Eigenlijk kon ik dit borduurwerk niet meer goed zien en heb het internet afgezocht voor een oplossing, een daglichtlamp...goed licht genoeg thuis..toen een loep....zo een die je voor je borst draagt....en opeens wist ik het. Dat ging ik uitproberen...dat kon best voor de kostprijs van € 4 en jawel het werk prima ...bij Kruidvat een leesbrilletje van +2 voor mijn bril. Makkelijk mee te nemen en het vergroot precies genoeg. Het brilletje moet ik wat verder van mijn gewone bril zetten en dan is het net een loep..... Dus weer dik tevreden..

1 opmerking:

  1. Wat een schattig borduurwerkje! Is dat op kaaslinnen? Met 1of 2 draadjes?
    Hoe groot wordt het, want dat kan ik niet goed zien?
    Net de Polka weer gedanst na 23 jaar...Pfffff!

    BeantwoordenVerwijderen