dinsdag 22 februari 2011

Cursus met een knipoog naar William Morris

Nu wilde ik eerst eens even oefenen met een heel klein applicatie steekje
voordat ik met het grote werk ga beginnen . Dus een paar lapjes uitgezocht en ik had nog een heel lief fotootje van een hartje liggen , dus daarmee begonnen . Nu is iedere naaimachine weer anders en natuurlijk had mijn Janome ook weer iets aparts, het steekje tussen de dwarssteekjes doet hij dubbel, waardoor de applicatie wat dikker wordt.
Bij Willy zag je de steekjes haast niet, maar daar kan ik dus niet voor kiezen, en omdat er geen quiltpolitie is is mijn steekje wel anders als op haar Bernina, maar toch ben ik er nu tevreden mee.

1 opmerking:

  1. Nou dat is een mooi proeflaphart geworden. Nou je William Morris nog. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat gaat worden. Maar aan de andere kant, je werkt altijd zo nauwkeurig dat ik er alle vertrouwen in heb.

    BeantwoordenVerwijderen