maandag 16 februari 2009

 

 
Posted by Picasa


Borduren.

Vorige week heb ik deze twee borduurwerkjes afgemaakt.
Het patroon van de keltische figuurtjes heb ik een paar jaar geleden in Rijswijk op de beurs gekocht, ik vond ze schitterend en het geheel had ook nog een naam,

" The New Beginning " , dat was helemaal toepasselijk.
Eigenlijk wilde ik het inlijsten, maar met wassen zijn de kleuren zo uitgelopen, dat het zonde van de lijst zou zijn, misschien een quilt ervan, ik zie wel.

Het tweede werk , de tuinengel, heb ik uit het Amerikaanse borduurtijdschrift , Cross Country Stitching, een erg mooi tijdschrif met bijbelteksten, nou ja, die laat ik er maar af.
Het was erg leuk om te borduren, maar wat ik er verder mee doe weet ik ook nog niet.

Het kijken alleen al naar beide werkjes is genieten.

1 opmerking:

  1. Hallo Esse-Riekje,
    wat een prachtig borduurwerk heb je gemaakt!
    Het lijkt een beetje om de mijne.
    Heerlijk dat gefreubel.
    hartelijke groeten,
    Elizabeth
    http://beautysalonambiance.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen