vrijdag 27 juli 2012
Ketting
Maar van mijn zusje kreeg ik ook iets moois een ketting die ze zelf heeft gemaakt van schelpen die ze heeft gevonden op Vlieland , waar ze ook woont. Nou wie wil er nu niet zo iets moois hebben.
Ze verkoopt ze ook bij bosjes, in allerlei uitvoeringen.
Wie interesse heeft meldt zich maar bij mij en natuurlijk ook erg leuk als kadootje.....
Tasjes
Zo , nu zijn ze alle twee af en inmiddels van eigenaar veranderd. Ik heb ze aan mijn zusje gegeven...als troost voor een grote quilt die nog lang niet klaar is.
Daar wist ik me geen raad meer, maar inmiddels is de inspiratie gekomen en ga ik er dapper mee verder.
zondag 15 juli 2012
Foto
Wij hebben twee Chow-Chows gehad , maar dit is wel een hele forse, en die manen, die maken hem helemaal gigantisch..
zondag 8 juli 2012
Foto
Zo nu en dan wil ik graag met jullie een foto delen die ik op facebook of twitter vond.
Ze ontroeren me of er zit een mooie herinnering aan.
Dus dit is de eerste.
Beelden zeggen heel vaak meer als woorden.
vrijdag 29 juni 2012
Klein projectje
Ja hoor het is gelukt, het kleine tasje is af....wat ontzettend leuk om te doen. Vooral de Japanse geweven stoffen hebben mijn voorkeur, soms afgewisseld met gewone stoffen.
Er zullen zeker nog meer volgen...
Voor alle duidelijkheid het is het kleine tasje en het meet 6 bij 12 bij 2 cm.
Wel jammer dat de kleuren een beetje flets zijn , in het echt zijn de kleuren veel warmer.
zaterdag 23 juni 2012
Klein leuk projectje
Even wat anders, even een nieuw lief klein projectje. Een heel klein tasje , 8 bij 15 cm.
Toen ik al de kleine stukjes geknipt had, dacht ik : waar begin ik aan.
Dus het is weer een hele ( kleine ) uitdaging.
vrijdag 18 mei 2012
Een bloemetje om weg te geven
Zonder ook maar enige afbreuk te willen doen aan alle andere blogsters, die stuk voor stuk mooie blogs en verhalen maken wil ik toch graag met jullie een paar blogs delen die de afgelopen weken mijn hart hebben geraakt. Naar wie ik iedere keer weer ging kijken.....
http://irena-irenadolmans.blogspot.com/
Omdat ze nu zo veel meemaakt en ik het zo'n mooie sterke vrouw vind.
http://quibiquilts.blogspot.com/
Voor haar geldt eigenlijk het zelfde.
http://gloriousapplique.blogspot.com/
En deze vrouw deelt haar kennis , het kost ook vast erg veel tijd, en wij mogen er van leren...
http://katedaviesdesigns.com/
En deze wil ik jullie niet onthouden....zo apart, zulke mooie foto's.
zondag 13 mei 2012
zondag 15 april 2012
zaterdag 7 april 2012
woensdag 7 maart 2012
zaterdag 11 februari 2012
vrijdag 3 februari 2012
Sneeuw
zaterdag 21 januari 2012
Nieuw werkje
Abonneren op:
Posts (Atom)
picasa.jpg)
+(1)picasa.jpg)


.jpg)
.jpg)
.jpg)


