vrijdag 29 juni 2012
Klein projectje
Ja hoor het is gelukt, het kleine tasje is af....wat ontzettend leuk om te doen. Vooral de Japanse geweven stoffen hebben mijn voorkeur, soms afgewisseld met gewone stoffen.
Er zullen zeker nog meer volgen...
Voor alle duidelijkheid het is het kleine tasje en het meet 6 bij 12 bij 2 cm.
Wel jammer dat de kleuren een beetje flets zijn , in het echt zijn de kleuren veel warmer.
zaterdag 23 juni 2012
Klein leuk projectje
Even wat anders, even een nieuw lief klein projectje. Een heel klein tasje , 8 bij 15 cm.
Toen ik al de kleine stukjes geknipt had, dacht ik : waar begin ik aan.
Dus het is weer een hele ( kleine ) uitdaging.
vrijdag 18 mei 2012
Een bloemetje om weg te geven
Zonder ook maar enige afbreuk te willen doen aan alle andere blogsters, die stuk voor stuk mooie blogs en verhalen maken wil ik toch graag met jullie een paar blogs delen die de afgelopen weken mijn hart hebben geraakt. Naar wie ik iedere keer weer ging kijken.....
http://irena-irenadolmans.blogspot.com/
Omdat ze nu zo veel meemaakt en ik het zo'n mooie sterke vrouw vind.
http://quibiquilts.blogspot.com/
Voor haar geldt eigenlijk het zelfde.
http://gloriousapplique.blogspot.com/
En deze vrouw deelt haar kennis , het kost ook vast erg veel tijd, en wij mogen er van leren...
http://katedaviesdesigns.com/
En deze wil ik jullie niet onthouden....zo apart, zulke mooie foto's.
zondag 13 mei 2012
zondag 15 april 2012
zaterdag 7 april 2012
woensdag 7 maart 2012
zaterdag 11 februari 2012
vrijdag 3 februari 2012
Sneeuw
zaterdag 21 januari 2012
Nieuw werkje
zaterdag 14 januari 2012
zondag 8 januari 2012
Even tussendoor
dinsdag 6 december 2011
Begin van de Kerstquilt
Dit is het begin van het blok links boven. En de hele quilt is weer een uitdaging door alle technieken. Er zijn meerdere manieren om te appliceren dus nu gaat het zich vanzelf uitwijzen wat ik de fijnste methode vind. Nou geloof ik wel dat iedere vorm toch zijn eigen methode heeft.
Met dit patroon ben ik intuitief begonnen...met frezerpaper tegen de achterkant van de groene stof en het teveel aan stof er stukje bij beetje af te knippen, onderwijl alles goed in de spelden houdend. Tot nu toe bevalt het wel , maar ik ben niet zeker of in dit geval het de beste methode is. Lynette Anderson had vandaag ook weer een mooie techniek.
donderdag 1 december 2011
Nieuw Project
dinsdag 15 november 2011
Sally Mavor

Sally Mavor ...kennen jullie haar werk...?
In 1 woord ..schitterend, helemaal geweldig.
Als jullie van applique houden moet je beslist even kijken.
Ook boeken heeft ze gemaakt...........klik op haar naam en je kunt je helemaal verlekkeren...
Abonneren op:
Posts (Atom)
.jpg)
.jpg)
.jpg)


