zaterdag 13 april 2013
Mijn Leanne's House..
Ja hoor deze quilt is af, gelabeld en al. Wel een andere naam gegeven... En hij hangt....Pff..weer wat af.
En nu wat kleding voor de zomer maken, jasjes en bloesjes....voor als het echt warm wordt...
dinsdag 5 maart 2013
Zussie's Quilt
Ja, echt, hij is zo goed als klaar....nog een signeerblokje en een lus om de quilt op te kunnen hangen.
Het signeerblokje ga ik printen op stof en er dan achterop maken, dat later....
Mijn Leanne's House
Eindelijk een begin gemaakt met het quilten van mijn versie van Leanne's House.
Voor de achterkantstof heb ik mooie katoen ( Ditte ) bij Ikea gekocht, daar 1.5 meter vanaf gehaald en gewassen.
Toen een sterke thee gemaakt van 13 zakjes vruchtenthee, de stof daarin 24 uur laten trekken. De stof is vrij egaal geworden , dat had ik niet verwacht. Dus volgende keer de stof goed uitgeknepen zo in de thee doen en niet meer aankomen.
Wat is dat toch leuk om te doen, en de kleur komt zo mooi overeen met de algehele indrukkleur van de top.
Nu stond er in de beschrijving van de quilt dat je DMC 8 moest gebruiken met een borduurnaald met punt.
Laat ik nou nog zo'n bolletje DMC 8 hebben liggen in een schitterende bijbehorende kleur. En het werkt ook fijn op deze manier. Maar geen 4 tot 6 uur achter elkaar...dat is niet zo'n succes....
zondag 17 februari 2013
Nieuw project
Wel een heerlijk idee....wat zal het volgende project zijn...?
Oude onafgemaakte werkjes afmaken, een nieuw tasje , of wat ik laatst tegen kwam een oude prent printen op stof en er een klein kussentje van maken....
Een borduurwerkje ...of zal ik dat voor een vakantie bewaren.....
Ook deze wil ik voor de vakantie bewaren , daar heb ik stofjes voor van Haan en Wagenmaker...daar kan ik me nu al op verheugen...
Ook deze staat nog op stapel........
Schattige speldenkussentjes.......
Kortom te veel om uit te kiezen...
Ik denk dat ik twee projecten doe ...1 project afmaken.......

Deze wil ik per kleurenvak met de hand of machine een eigen quiltmotief geven.....en dan afwerken met een mooie rand.
en 1 nieuwe.
De nieuwe kerstquilt laat ik vervallen , ik vind het toch niet echt mooi.
Eigenlijk is als nieuw project iets kleins aantrekkelijker.
dinsdag 29 januari 2013
woensdag 16 januari 2013
maandag 31 december 2012
zondag 23 december 2012
donderdag 13 december 2012
Quilt voor mijn zussie
En dit de eerste drie blokken van de vier hoekblokken voor de buiten rand.
Tussen de blokkenranden komen effen randen met een leuk quiltmotief.
Maar ik wil de quilt nog niet precies in beeld brengen, een beetje verrassing is wel leuker natuurlijk
woensdag 31 oktober 2012
zondag 14 oktober 2012
Prana for Daily Living Part#1
Dit is de eerste video met uitleg over Pranic Healing.
Het is fantastisch dat Pranic Healing dit voor iedereen op internet heeft gezet.
Probeer het eens luister er naar en dit is nog maar het begin.
Het veranderde mijn leven , dat van mijn echtgenoot en familie , op de meest positieve manier die je je voor kan stellen.
Kijk eens op internet en je zult ontdekken hoeveel miljoenen mensen er gebruik van maken en hoe het hun leven heeft veranderd.
Je zult ook ontdekken hoe simpel het is en voor iedereen die kan lezen en schrijven toegankelijk is.
Je kunt me altijd voor iedere opmerking en vraag bereiken door een berichtje achter te laten.
donderdag 11 oktober 2012
Cosy Fall
Weer een quilt af....Cosy Fall....toepasselijke naam en hij is bedoelt als quilt op de onderste foto....
Lekker warm voor deze winter.
dinsdag 2 oktober 2012
maandag 1 oktober 2012
Vakantie
Het was weer heerlijk de vakantie , 3 weken in Zuid-West Frankrijk en Bretagne.
Heel veel mooi weer, schitterende natuur, fijne huisjes en lekker eten.
Je hoofd leegmaken, las ik laatst . En dat was ook zo, alleen maar genieten, bijna elke minuut.
Wist en jullie dat ze in Frankrijk ook kiwi's verbouwen....maar ze waren nog keihard, die oogsten ze pas in november.
Heel veel mooi weer, schitterende natuur, fijne huisjes en lekker eten.
Je hoofd leegmaken, las ik laatst . En dat was ook zo, alleen maar genieten, bijna elke minuut.
Wist en jullie dat ze in Frankrijk ook kiwi's verbouwen....maar ze waren nog keihard, die oogsten ze pas in november.
donderdag 6 september 2012
Abonneren op:
Posts (Atom)


.jpg)







.jpg)