dinsdag 29 januari 2013



Aan het quilten.......

woensdag 16 januari 2013




De Quilt zit nu in elkaar en nu maar pitten, morgen ga ik vanuit het midden beginnen.
Weer een uitdaging om uit te zoeken hoe ik dat nu eens ga doen....

Winter in Zeeland


maandag 31 december 2012

zondag 23 december 2012

Christmas



I wish all my friends a very good Christmas season with lots of Happiness and Joy

donderdag 13 december 2012

Quilt voor mijn zussie




En dit de eerste drie blokken van de vier hoekblokken voor de buiten rand.

Tussen de blokkenranden komen effen randen met een leuk quiltmotief.
Maar ik wil de quilt nog niet precies in beeld brengen, een beetje verrassing is wel leuker natuurlijk



Zo nu begint de quilt voor mijn zusje vorm aan te nemen.
16 blokken voor de eerste rand zijn af.

woensdag 31 oktober 2012

zondag 14 oktober 2012

Prana for Daily Living Part#1



Dit is de eerste video met uitleg over Pranic Healing.

Het is fantastisch dat Pranic Healing dit voor iedereen op internet heeft gezet.

Probeer het eens luister er naar en dit is nog maar het begin.

Het veranderde mijn leven , dat van mijn echtgenoot en familie , op de meest positieve manier die je je voor kan stellen.

Kijk eens op internet en je zult ontdekken hoeveel miljoenen mensen er gebruik van maken en hoe het hun leven heeft veranderd.

Je zult ook ontdekken hoe simpel het is en voor iedereen die kan lezen en schrijven toegankelijk is.

Je kunt me altijd voor iedere opmerking en vraag bereiken door een berichtje achter te laten.

donderdag 11 oktober 2012

Cosy Fall



Weer een quilt af....Cosy Fall....toepasselijke naam en hij is bedoelt als quilt op de onderste foto....
Lekker warm voor deze winter.

dinsdag 2 oktober 2012

Collage

Dank je wel Willy, dat je verteld hebt op je mooie blog, De tante van Tjorven  , om een collage te maken met Picasa.
Hier mijn probeersel met foto's van huizen tijdens de vakanties.



maandag 1 oktober 2012

Vakantie

Het was weer heerlijk de vakantie , 3 weken in Zuid-West Frankrijk en Bretagne.
Heel veel mooi weer, schitterende natuur, fijne huisjes en lekker eten.
Je hoofd leegmaken, las ik laatst . En dat was ook zo, alleen maar genieten, bijna elke minuut.
Wist en jullie dat ze in Frankrijk ook kiwi's verbouwen....maar ze waren nog keihard, die oogsten ze pas in november.







donderdag 6 september 2012

Weer een tasje



Zo nu kunnen de kristallen vervoerd worden en nu weer verder met  de quilt ....

donderdag 30 augustus 2012


Ben al aan het quilten......

zondag 26 augustus 2012

FF iets tussendoor



FF een tasje voor het vervoeren van mijn kristallen voor Pranic Healen.

woensdag 22 augustus 2012

Zomer in Zeeland




Zomaar een paar foto's van een mooie middag aan de Westerschelde.

Vorderingen



Inmiddels zit er al wat meer op het blog geappliceerd, nog een paar blaadjes en dan een rand om het middenblok en fantasie log cabins er om heen....ben zelf benieuwd hoe het zal worden...

donderdag 16 augustus 2012

Volgende quilt



Een paar jaar geleden had ik mijn zus een quilt beloofd, ze had er een gezien in wittinten en linnen kleuren.
Ik ben daarna begonnen om de stoffen en het ontwerp bij elkaar te zoeken, maar het was niet naar mijn zin.
Eerst ben ik met het onderste blok begonnen, maar daar wilde ik er meer van maken maar had geen stof genoeg.
Na een tijdje heb ik het bovenste blok gemaakt , ik wil er een madaillonquilt van maken.
Nu naar een paar jaar wil ze hem nog steeds hebben en de ruimte aan de muur bij haar thuis is er nog steeds vrij voor.
Dus heb ik haar deze blokken laten zien en ze is helemaal enthousiast......dus ga ik maar verder .
Eerst het bovenste applicatie blok afmaken en dan de rest .....de foto's volgen....



zondag 5 augustus 2012

Vlieland

De afgelopen dagen waren we op Vlieland om Oma naar haar laatste rustplaats te begeleiden, het was een intense , maar ook mooie ervaring.